هواداران تیم برتون و جانی دپ

تصاویر جدید از فرانکن وینی "Frankenweenie"

 منبع: کافه سینما

در سال ۲۰۰۵ بود که تیم برتون توانست دو فیلم بسیار موفق چارلی و کارخانه شکلات سازی و عروس مرده را روانه اکران سینماها کند و امسال هم قصد دارد با عرضه دو فیلم این خاطره خوش را برای طرفدارانش زنده کند.

فیلم اول او سایه‌های تاریک با بازی جانی دپ و میشل فایفر بازسازی یک سریال ترسناک بود و حالا تازه‌ترین کار کارگردان محبوب فیلم‌های ادوارد دست قیچی و بتمن باز می‌گردد یک انیمیشن عروسکی به سبک و سیاق عروس مرده و کابوس پیش از کریسمس است. ویدیوهایی که در ادامه خواهید دید باز هم نوید کاری جذاب و موفق از این کارگردان دارد و می‌توان امیدوار بود که در اسکار هم شانسی برای درخشیدن پیدا کند.

صداپیشگانی همچون وینونا رایدر، کارتین اوهارا، مارتین شورت، مارتین لاندو و کریستوفر لی به جای شخصیت‌های اصلی صحبت کرده‌اند و فیلمنامه را جان آگوست بر اساس داستانی از خود برتون نوشته است. فیلم بازسازی یک فیلم کوتاه است که برتون بیست و هشت سال پیش در سال ۱۹۸۴ ساخته بود. داستان درباره یک دانشمند جوان به نام ویکتور است که تلاش می‌کنند با یک سری آزمایش‌های علمی، سگ محبوبش اسپارکی را به زندگی بازگرداند. پس از این اتفاق است که رفتارهای عجیب و غریب و هیولاواری از این سگ کوچک دیده می‌شود.

فیلم به سبک عروس مرده و به صورت سیاه و سفید ساخته شده و قرار است ۵ اکتبر (چهاردهم مهرماه) به نمایش عمومی در بیاید.

 

* تصاویر شخصیت‌های فیلم و پشت صحنه+پوسترها:

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: ادوارد دست قیچی ׀ تاریخ: سه شنبه 27 تير 1391برچسب:تیم برتون,جانی دپ,هلنا بونهام کارتر,بیوگرافی,هلنا,کارتر,تیم برتون,جانی دپ,جانی,دپ,سوئینی تاد,فیلم,انیمیشن,آلیس در سرزمین عجایب,ملکه قرمز,ملکه,سیاره میمون ها,ماهی بزرگ,وبلاگ هواداران جانی دپ,وبلاگ هواداران تیم برتون,هواداران جانی دپ, لرد دپ,وبلاگ جانی دپ,وبلاگ تیم برتون,تولد,هری پاتر,عروس مرده,سایه های تاریک,کارگردان تیم برتون,بازیگر,Helena Bonham Carter,Tim Burton,Johnny Depp,bigraphy,تیم برتون و جانی دپ,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

به دنیای تیم برتون خوش آمدید

به دنیای خاص و پر رمز و راز تیم برتون خوش آمدید. در این وبلاگ جدیدترین اخبار، تصاویر و ویدئو از پادشاه دنیای فانتزی تیم برتون قرار میگیرد.


لینکهای دوستان

جستجوی مطالب